Wycieczka w Tatry

0 Comments

W dniach 11 – 13.X.2022 roku odbyła się wycieczka szkolna w polskie Tatry. Pierwsze dnia zwiedzaliśmy królewskie miasto wraz z pięknym wzgórzem Wawelskim, mogliśmy dotknąć dzwonu Zygmunta oraz zobaczyć krypty najsłynniejszych Polaków. Wystarczyło również  czasu na dokarmianie krakowskich gołębi, które ochoczo korzystały z naszej hojności.

W godzinach wieczornych znaleźliśmy się w Zakopanem, gdzie w uroczym miejscu z widokiem na nasze polskie góry rozpoczęliśmy integrację między klasową. Wczesnym rankiem, po śniadaniu, ruszyliśmy w obecności przewodników i ratowników TOPRu na naszą górską wycieczkę. Jednak grupa powędrowała  pod słynne schronisko Morskie Oko, druga dzielnie i wytrwale pokonała trasę nad Czarny Staw. Dużo dobrego zadziało się podczas tej wędrówki – wspólne motywowanie się, dzielnie wodą czy jedzeniem, wsparcie, rozmowy, trudne decyzje. Zdecydowanie góry sprawdzają charakter.

Po wyczerpującej wędrówce i dobrym, zasłużonym obiedzie ruszyliśmy na zwiedzanie stolicy Tatr – czyli Zakopanego i słynnych Krupówek.

Ostatni dzień naszej wycieczki upłynął pod znakiem wejścia na Gubałówkę i doświadczenia zupełnie innego wchodzenia pod górę. Momentami bywało ciężko J.

Trzeba przyznać, że przez cały czas mieliśmy  wyśmienitą, słoneczną aurę, która dodatkowo wpłynęła na nasze zadowolenie z wycieczki, z której przywieźliśmy nie tylko zdjęcia, ale bagaż nowych doświadczeń i wrażeń.